Vrijwilligersplein 2018

Hét plein waar vraag & aanbod voor vrijwilligerswerk bij elkaar komt!

Sigma organiseert op dinsdagavond 17 april 2018 het VrijwilligersPlein. Op dit ‘plein’ bieden wij organisaties, verenigingen en stichtingen de kans om zich (persoonlijk) te presenteren aan de inwoners van de gemeente Nijkerk die geïnteresseerd zijn in (nieuw) vrijwilligerswerk.

Wanneer:     Dinsdagavond 17 april 2018
Tijdstip:         18.30 – 21.00 uur
Locatie:         Gemeentehuis van Nijkerk (hal)

Lijkt het u leuk om aanwezig te zijn tijdens deze avond dan bent u van harte welkom! Er zijn geen kosten aan deelname verbonden.

Voor de deelnemers is er een stand waar informatie over uw organisatie, vereniging of stichting gegeven kan worden aan de bezoekers. Vanuit Sigma verzorgen wij de publiciteit voor deze avond, de verdere organisatie van de avond, zorgen we voor de stands en overige aankleding en natuurlijk voor de innerlijke mens.

Wij hopen natuurlijk dat we u als organisatie, vereniging of stichting te kunnen verwelkomen tijdens het VrijwilligersPlein! Aanmelding voor deelname? Dit kan hier. Met oog op de verdere organisatie willen we u vragen het aanmeldingsformulier vóór 22 maart 2018 in te vullen!

Mocht u nog vragen hebben en of meer informatie willen over het VrijwilligersPlein dan kunt u contact opnemen met Anne Jose Schimmel of Mieke van de Brink.