Inspiratiecollege (voorheen workshopcarrousel) voor vrijwilligers 2019

Op dinsdagavond 29 oktober vindt alweer de vierde editie van de scholingsavond voor de vrijwilligers in gemeente Nijkerk plaats. Dit jaar in de vorm van een inspiratiecollege, door  Thijs Lindhout, over het thema “Geluk”. Tijdens het inspiratiecollege neemt Thijs je mee langs drie thema’s die allesbepalend zijn voor een gelukkig leven. Na het volgen van het inspiratiecollege weet je hoe je makkelijker geluk in je (vrijwilligers)werk en privé leven kunt ervaren.

Thijs Lindhout is een veel gevraagd spreker over geluk en succes. Hij doet al 10 jaar onderzoek naar wat mensen gelukkig maakt in het leven. Zo heeft hij tientallen seminars over de hele wereld gevolgd, en heeft hij veel mensen mogen interviewen, van topsporters, BN’ers tot miljonairs.

Programma:

Inloop met maaltijd: 18.00 uur  (aanmelden verplicht)

Start programma: 18.45 – 21.15 uur (zonder maaltijd)

Aanmelden:

Bent u nieuwsgierig geworden? Graag horen wij uiterlijk vrijdag 18 oktober of u wilt deelnemen aan de avond en of u gebruik wenst te maken van de (gratis) maaltijd.

U kunt zich aanmelden door onderstaande link aan te klikken en de gegevens in te vullen. Voor meer informatie over het inspiratiecollege kan contact opgenomen worden met Wendy van Wee van Sigma op telefoonnummer:033-2474830 of per mail: wvanwee@sigma-nijkerk.nl. Let op: vol is vol!

Hier aanmelden