Walk &Talk voor werkzoekenden

10 februari 2017

Op vrijdag  17 februari  vertelt Sigma tijdens de Walk&Talk over de mogelijkheden van vrijwilligerswerk.
Als je werk zoekt kan vrijwilligerswerk een middel zijn om een werkritme te  behouden, maar ook om nieuwe sociale contacten op te doen en je netwerk te vergroten. Na de presentatie van Sigma is er de mogelijkheid om met een kop koffie in de hand na te praten en met elkaar, ervaringen uit te wisselen en om te netwerken.

Elke maand biedt  de Bibliotheek Nijkerk werkzoekenden de mogelijkheid om elkaar  op een vaste dag en tijd te ontmoeten. Tijdens Walk&Talk bijeenkomsten kunnen zij ervaringen met elkaar delen, contacten leggen en krijgen zij tips en suggesties die helpen in hun zoektocht naar een geschikte baan. Op vrijdag 17 februari  vindt er weer een Walk & Talk plaats van 09.30-11.30 uur in Bibliotheek Nijkerk.

Tijdens de Walk&Talk krijgen werkzoekenden op een zeer toegankelijke manier de kans  om zich te laten informeren, te netwerken en kennis en ervaring uit te wisselen. Bij elke Walk&Talk bijeenkomst wordt er door een professional  of organisatie een presentatie gegeven waarin een relevant thema voor werkzoekenden wordt uitgelicht.

De Walk&Talk bijeenkomst is maandelijks bij te wonen in de Bibliotheek Nijkerk, Frieswijkstraat 99 te Nijkerk. Voor bijzonderheden zie www.bibliotheeknijkerk.nl. Aanmelden kan ook via deze website, maar hoeft niet. Voor meer informatie over deze activiteit kun je contact opnemen met Tanja van Driel via tanja.vandriel@bibliotheeknijkerk.nl.