Interactieve Taalmarkt op vrijdag 9 september

17 augustus 2016

Op vrijdagmiddag 9 september organiseert Taalhuis Nijkerk een Taalmarkt. Op deze markt vindt u tal van organisaties uit Nijkerk, die iets te maken hebben met taal. Zo vindt u er de bibliotheek, het TaalSteunPunt op school, de Volksuniversiteit, Landstede, Speelotheek Pinoccio, Sigma, maar ook nog andere organisaties.
Heeft u  moeite met de Nederlandse taal? En zou u dit beter willen leren? Kom dan naar de Taalmarkt! Daar kunt u zich aanmelden voor taalles of computerles. U ontmoet de mensen, die u les kunnen geven. De kinderen worden voorgelezen. Zij kunnen ook taalspelletjes doen.
Het spreken van de Nederlandse taal is dé basis voor heel veel andere persoonlijke ontwikkelingen. Heeft u iets met taal en vindt u het leuk om dit aan een mede-inwoner van Nijkerk te leren? Laat u dan tijdens de markt informeren naar de mogelijkheden om Taalmaatje te worden.

Wij zorgen voor koffie, thee en limonade. Er is ook een grabbelton voor de kinderen.
Wanneer: vrijdagmiddag 9 september van 14.00 tot 17.00 uur
Waar: in het leescafé van bibliotheek Nijkerk, Frieswijkstraat 99. Toegang is gratis.

Voor het programma kunt u de komende tijd de website van de bibliotheek in de gaten houden: www.bibliotheeknijkerk.nl.

Do you want to learn Dutch? Come to the Language Market in the Library, Frieswijkstraat 99, in Nijkerk! You can meet teachers and people from all over the world. The children will be read out. They can play language games. The Language Market will take place on the 9th of September, from 14.00 – 17.00 in the afternoon. Free entrance.