Hulp bij belastingaangifte in Nijkerk

21 maart 2017

In de Gemeente Nijkerk is er een samenwerking tussen Sigma en de Bibliotheek voor hulp bij de aangifte inkomstenbelastingen. Zij gaan mensen ondersteunen bij het digitaal zaken doen met de overheid.

Dit kan op 2 manieren:
– De Belastingworkshops, tijdens deze workshop kunt u de computers van de bibliotheek gebruiken om uw aangifte in te vullen. Er is een getrainde vrijwilliger aanwezig om vragen aan te stellen over de aangifte. De Belastingworkshops zijn alleen bedoeld voor particulieren, niet voor zzp’ers en ondernemers.
– Privé hulp bij het invullen van het belastingformulier. Hierbij vult u samen met een getrainde vrijwilliger het belastingformulier in.

Aan deelname hieraan zijn wel voorwaarden verbonden zoals inkomensgrens e.d.

Klik hier voor meer informatie.

Gepensioneerd en liever hulp aan huis? Vraag dan naar het aanbod van de ouderenbonden.