Ontmoetingsmiddagen

In 2018 zijn het Maatjesproject en het ServicePunt van Sigma een ontmoetingsmiddag gestart. In eerste instantie was deze middag alleen toegankelijk voor deelnemers van deze projecten. Er is besloten dat ook anderen die hun netwerk willen vergroten naar de ontmoetingsmiddag kunnen komen. Er gelden voorwaarden voor deelname.

Wil je meer informatie hierover? Neem dan contact op met Kris of Marloes van Sigma. Deelnemers dienen te worden aangemeld via kverschuur@sigma-nijkerk of via 033-2474830.

Heb je zin in een gezellige middag? Wil je op een laagdrempelige manier mensen leren kennen?

De middagen zijn van 14.00 – 15.30 uur. Ze vinden plaats in de bibliotheek Nijkerk of in de Sigma-ruimte boven de bibliotheek. Bij de buitenactiviteit verzamelen we om 14.00 uur bij de ingang van de bibliotheek Nijkerk.

Deelname aan de middagen is gratis!